Zamienicie auto na autobus?
2018-12-02 11:48:35(ost. akt: 2018-12-02 12:18:33)
Trwają konsultacje dotyczące budowy wokół Olsztyna parkingów typu "Parkuj i Jedź". Mają one powstać także na terenie gminy Barczewo.
Trwają konsultacje społeczne dotyczące lokalizacji parkingów Park&Ride (P&R). Konsultacje dotyczą lokalizacji parkingów w całym Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Olsztyn (obejmującym obszar Olsztyna oraz Gmin Barczewo, Stawiguda, Dywity, Jonkowo, Purda i Gietrzwałd).
Celem konsultacji jest poznanie opinii dotyczącej lokalizacji parkingów i ich wyposażenia.
Poniżej lista potencjalnych parkingów, które mogą powstać na terenie gminy Barczewo. Wcześniej odrzucono jedną lokalizację
Był nią parking w Wójtowie (przystanek autobusowy) z uwagi na to, że niedalego od przystanku ma powstać parking „Cementowa”.
Autorzy opracowania czekają teraz na mailowe opinie, które należy kierować pod e-mailowy adres:
konsultacje@lpw-consulting.pl.
Poza tym zaplanowane jest spotkanie konsultacyjne w tej sprawie. Odbędzie się 11 grudnia (wtorek) o godz. 17:00 w sali 219 Urzędu Miasta Olsztyna przy pl. Jana Pawła II 1.
konsultacje@lpw-consulting.pl.
Poza tym zaplanowane jest spotkanie konsultacyjne w tej sprawie. Odbędzie się 11 grudnia (wtorek) o godz. 17:00 w sali 219 Urzędu Miasta Olsztyna przy pl. Jana Pawła II 1.
Kategorie parkingów
A: Priorytetowe. Do realizacji w pierwszej kolejności.
A: Priorytetowe. Do realizacji w pierwszej kolejności.
Parkingi położone w kluczowych lokalizacjach
na terenie MOF: m.in. przy sieci tramwajowej,
przystankach/stacjach kolejowych położonych korzystnie względem sieci osadniczej (bądź z rozbudowaną ofertą połączeń kolejowych), przy dużych/kluczowych pętlach autobusowych, na kluczowych wlotach drogowych do
Olsztyna.
na terenie MOF: m.in. przy sieci tramwajowej,
przystankach/stacjach kolejowych położonych korzystnie względem sieci osadniczej (bądź z rozbudowaną ofertą połączeń kolejowych), przy dużych/kluczowych pętlach autobusowych, na kluczowych wlotach drogowych do
Olsztyna.
B: Podstawowe
Parkingi w większości wypadków o podobnym charakterze jak parkingi kat. „A”, przy czym o przydzieleniu do kat. „B”przesądzały m.in.: nieco mniej korzystna lokalizacja, niedostateczna oferta połączeń kolejowych, niedaleka odległość od parkingów kat „A” lub inne okoliczności wskazane w kolumnie „uwagi związane z kategorią parkingu”. Co do zasady, należy dążyć do realizacji parkingów kat. B w tym samym czasie co parkingów kat. „A”, przy czym np.w przypadku braku wystarczających środków finansowych dopuszczalna jest ich realizacja w późniejszym okresie.
Parkingi w większości wypadków o podobnym charakterze jak parkingi kat. „A”, przy czym o przydzieleniu do kat. „B”przesądzały m.in.: nieco mniej korzystna lokalizacja, niedostateczna oferta połączeń kolejowych, niedaleka odległość od parkingów kat „A” lub inne okoliczności wskazane w kolumnie „uwagi związane z kategorią parkingu”. Co do zasady, należy dążyć do realizacji parkingów kat. B w tym samym czasie co parkingów kat. „A”, przy czym np.w przypadku braku wystarczających środków finansowych dopuszczalna jest ich realizacja w późniejszym okresie.
C: Uzupełniające
Parkingi położone peryferyjnie, z niedostateczną ofertą połączeń kolejowych. Dopuszczalna realizacja w późniejszym okresie.
Parkingi położone peryferyjnie, z niedostateczną ofertą połączeń kolejowych. Dopuszczalna realizacja w późniejszym okresie.
D:Warunkowe
Do realizacji tylko w przypadku realizacji dodatkowych działań, opisanych w kolumnie „uwagi związane z kategorią parkingu”.
Do realizacji tylko w przypadku realizacji dodatkowych działań, opisanych w kolumnie „uwagi związane z kategorią parkingu”.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez